Konkurs Wiedzy o Bezpieczeństwie w Ruchu Drogowym dla uczniów klas 3 – 4 już rozstrzygnięty. I miejsce zajęła Wiktoria Wiśniewska z PSP Nr 5 w Radomiu, II miejsce przypadło Szymonowi Rogulskiemu z PSP w Skaryszewie, a na III miejscu uplasowała się Hanna Jopa z PSP Nr 17 w Radomiu.

Do udziału w konkursie organizowanym w WORD w Radomiu zgłosiło się 33 uczniów z 17 szkół podstawowych z subregionu radomskiego. Zawodnicy mieli do rozwiązania test składający z 17 zadań. Poziom wiedzy był wysoki i wyrównany, a do wyłonienia zwycięzcy potrzebna była dogrywka, którą wygrała Wiktoria Wiśniewska z PSP nr 5 w Radomiu, z klasy IVa. 

Gratulujemy Wiktorii i życzymy przyjemnej jazdy nowym rowerem!!!

Relacja - Radio Radom

Relacja foto 1....

Relacja foto2...

 

W atmosferze przedświątecznej odbył się Szkolny Konkurs z Języka Niemieckiego na Kalendarz Adwentowy "Adventskalender". Przykładem poprzednich edycji uczniowie wykazali niezwykłą kreatywnością. Dostarczyli nietuzinkowe, przepiękne prace.

Galeria foto...

Serdecznie dziękujemy wszystkim dzieciom za udział w konkursie.

Lista laureatów:

Oliwier Siwierski kl. 1A

Milena Oliwa kl. 2A

Serdecznie dziękujemy za udział w naszym konkursie „Sportowy Karp”. Do rywalizacji stanęły dzieci z klas 1-4 ( w 3 kategoriach wiekowych) z 42 szkół, skąd nadeszły 264 prace plastyczne.

Tematem przewodnim był związek hodowli karpi i jedzenia mięsa ryb ze zdrowiem i aktywnością sportową.

Regulamin Konkursu Powiatowego dla szkół podstawowych „Ja widzę to tak … - spojrzenie na świat przez pryzmat osób w spektrum autyzmu”

I. ORGANIZATOR

Organizatorem konkursu jest Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Dąbrowskiej w Radomiu,

ul. Generała Józefa Sowińskiego 1, 26-600 Radom.

Anna Zakrzewska – nauczyciel języka niemieckiego

Monika Lesiak – nauczyciel współorganizujący proces kształcenia

II. CELE KONKURSU

1. Budzenie zainteresowań naukowych, wspieranie rozwoju innowacyjności.

2. Kształtowanie tolerancyjnych postaw, pogłębianie i promowanie wiedzy na temat zaburzeń w spektrum autyzmu.

3. Uwrażliwienie uczniów na potrzeby osób ze specjalnymi potrzebami.

4. Rozwijanie kreatywności i twórczej wyobraźni uczniów.

5. Rozwijanie umiejętności plastycznych i manualnych dzieci i młodzieży.

6. Wykorzystanie narzędzi multimedialnych.