Konkursy i turnieje
- Szczegóły
Konkurs Wiedzy o Bezpieczeństwie w Ruchu Drogowym dla uczniów klas 3 – 4 już rozstrzygnięty. I miejsce zajęła Wiktoria Wiśniewska z PSP Nr 5 w Radomiu, II miejsce przypadło Szymonowi Rogulskiemu z PSP w Skaryszewie, a na III miejscu uplasowała się Hanna Jopa z PSP Nr 17 w Radomiu.
Do udziału w konkursie organizowanym w WORD w Radomiu zgłosiło się 33 uczniów z 17 szkół podstawowych z subregionu radomskiego. Zawodnicy mieli do rozwiązania test składający z 17 zadań. Poziom wiedzy był wysoki i wyrównany, a do wyłonienia zwycięzcy potrzebna była dogrywka, którą wygrała Wiktoria Wiśniewska z PSP nr 5 w Radomiu, z klasy IVa.
Gratulujemy Wiktorii i życzymy przyjemnej jazdy nowym rowerem!!!
- Szczegóły
W atmosferze przedświątecznej odbył się Szkolny Konkurs z Języka Niemieckiego na Kalendarz Adwentowy "Adventskalender". Przykładem poprzednich edycji uczniowie wykazali niezwykłą kreatywnością. Dostarczyli nietuzinkowe, przepiękne prace.
- Szczegóły
Serdecznie dziękujemy wszystkim dzieciom za udział w konkursie.
Lista laureatów:
Oliwier Siwierski kl. 1A
Milena Oliwa kl. 2A
- Szczegóły
Serdecznie dziękujemy za udział w naszym konkursie „Sportowy Karp”. Do rywalizacji stanęły dzieci z klas 1-4 ( w 3 kategoriach wiekowych) z 42 szkół, skąd nadeszły 264 prace plastyczne.
Tematem przewodnim był związek hodowli karpi i jedzenia mięsa ryb ze zdrowiem i aktywnością sportową.
- Szczegóły
Regulamin Konkursu Powiatowego dla szkół podstawowych „Ja widzę to tak … - spojrzenie na świat przez pryzmat osób w spektrum autyzmu”
I. ORGANIZATOR
Organizatorem konkursu jest Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Dąbrowskiej w Radomiu,
ul. Generała Józefa Sowińskiego 1, 26-600 Radom.
Anna Zakrzewska – nauczyciel języka niemieckiego
Monika Lesiak – nauczyciel współorganizujący proces kształcenia
II. CELE KONKURSU
1. Budzenie zainteresowań naukowych, wspieranie rozwoju innowacyjności.
2. Kształtowanie tolerancyjnych postaw, pogłębianie i promowanie wiedzy na temat zaburzeń w spektrum autyzmu.
3. Uwrażliwienie uczniów na potrzeby osób ze specjalnymi potrzebami.
4. Rozwijanie kreatywności i twórczej wyobraźni uczniów.
5. Rozwijanie umiejętności plastycznych i manualnych dzieci i młodzieży.
6. Wykorzystanie narzędzi multimedialnych.